MojAndroid
(x) hirdetés

Az ID.7 szedánnak mostantól van egy túraautó testvére, az ID.7 Tourer formájában, amelyet a Volkswagen a héten mutatott be. Ez az első teljesen elektromos VW kombi, és az egyik első a felső középkategóriában Európában.

A legfontosabb újdonság természetesen a hátsó tér. Az ID.7 Tourer 605 literes csomagtérrel rendelkezik, amely a hátsó ülések lehajtásával egészen 1714 literig bővül. Érdekesség, hogy az ID.7 Tourer pontosan ugyanazokkal a méretekkel rendelkezik, mint az ID.7 szedán: 4 961 mm hosszú, 1 862 mm széles és 1 536 mm magas, tengelytávja pedig 2 971 mm. A Tourer csak abban különbözik, hogy a tetővonal mennyire nyúlik hátra a C és D oszlopok között.

Az autót kétféle akkumulátorral kínálják majd, a 86 kWh-s nagyobbik a WLTP szerint akár 685 km-es hatótávot is elérhet, miközben a VW szerint akár 200 kW-os egyenáramú töltéssel is tölthető, 10%-ról 80%-ra “kevesebb mint 30 perc alatt”.

Belül széria AR head-up kijelzőt kap, amely még aktív navigációt is integrál a telefonjáról az Apple CarPlay vagy az Android Auto segítségével.

y vagy az Android Auto segítségével. Van még ChatGPT, opcionális panorámatető intelligens üveggel, amely átlátszóvá vagy átláthatatlanná tehető, 15 colos középső érintőképernyő, valamint opcionális ergoActive ülések nyomáspontos masszázzsal és automatikus légkondicionálóval.

Az “európai előértékesítés” még március vége előtt megkezdődik, ígéri a VW, de az árakat egyelőre nem árulták el. Az ID.7 Tourer a németországi Emdenben készül majd, ugyanabban az üzemben, ahol az ID.7 és az ID.4 is készül. Egyelőre csak ezeket a részleteket hozta nyilvánosságra a VW, de határozottan úgy tűnik, hogy az ID.7 Tourer mind az akkumulátorait, mind a hajtásláncát megosztja majd az ID.7-essel.

A belépő szintű akkumulátor várhatóan 77 kWh kapacitású lesz, a hátulra szerelt egyetlen motor pedig 210 kW (286 LE) teljesítményű, 180 km/h-ra korlátozott végsebességgel.

(via)

 

2024.02.22.

Ezeket már olvastad?

+