A Xiaomi túlszárnyalta a kezdeti szállítási célokat első elektromos járművével, az SU7-gyel. Ez a lenyűgöző teljesítmény az elektromos autók iránti növekvő keresletről tanúskodik, különösen Kínában, és tovább erősíti a Xiaomi pozícióját az autóipar jelentős szereplőjeként.
A Xiaomi májusban 8.646 SU7-et szállított le, ami szerény növekedést jelent az eredetileg bejelentett 8.630 darabhoz képest. Ez az adat azt sugallja, hogy a Xiaomi EV gyártása felgyorsul, és júniusban több mint 10 000 darabot terveznek leszállítani. A vállalat ezt a fellendülést a két műszakos gyártási stratégiának tulajdonítja, amelyet az SU7 iránti növekvő kereslet kielégítésére vezettek be.
A Xiaomi elkötelezettsége a rendelési folyamat egyszerűsítése mellett nyilvánvaló abban a döntésében, hogy a rendelés visszaigazolási időszakot hét napról három napra rövidíti. A június 5-től hatályos lépés célja, hogy felgyorsítsa a megrendeléstől a kiszállításig tartó folyamatot, javítva a vásárlói élményt és növelve az általános eladásokat.
Március 28-i bemutatása óta a Xiaomi SU7 jelentős figyelmet keltett az EV-piacon. Május végére az SU7 összesített kiszállításai elérték a 15 764 darabot, ami ígéretes adat az EV-piac új belépőjétől. Ez az adat tartalmazza az áprilisi, felülvizsgált szállítási adatokat is, ami az értékesítés lendületének folyamatos növekedésére utal.
A Xiaomi SU7 elegáns kialakításával és fejlett funkcióival népszerű választásnak bizonyult az elektromos autók szerelmesei körében. Az erős kezdeti eladások azt bizonyítják, hogy a versenyképes ár és a meggyőző funkciók pontosan azt adják, amit a fogyasztók keresnek.
A Xiaomi debütálása az elektromos autók piacán jelentős mérföldkő a vállalat diverzifikációs stratégiájában. Az SU7 sikere bizonyítja, hogy a Xiaomi képes az innovációra és a változó fogyasztói trendekhez való alkalmazkodásra, ami megteremti a feltételeket a jövőbeli növekedéshez az EV szektorban. Ahogy az elektromos autók iránti globális kereslet növekszik, a Xiaomi jó helyzetben van ahhoz, hogy kihasználja ezt a trendet.