A Xiaomi április 24-ig 75 723 megrendelést zárt le az SU7-re. A számot a vállalat alapítója, Lei Jun a pekingi autókiállítás kezdetén hozta nyilvánosságra. Ezek zárolt megrendelések, ahol a vásárlók egy vissza nem térítendő előleget választottak, amelyet elveszítenek, ha végül nem veszik meg az autót.
Jun továbbra azt is el mondta, hogy a Xiaomi célja, hogy júniusban több mint 10 000 darabot szállítson le, ami összhangban van a minap kitűzött céllal. Lei Jun bejelentette, hogy a Xiaomi a következő három évben „100%-ban” a kínai piacra összpontosítja az EV üzletágát.
A tech-cégből lett autógyártó április 18-ra – a tervezettnél közel két héttel korábban – előrehozta a standard és a Max SU7-esek kiszállítását. A Pro modellek szállítása várhatóan május végén kezdődik.
A Xiaomi bemutatta a 718 000 m2-es EV létesítményét is. Ez több mint 700 robotot tartalmaz, teljes automatizálással. Az SU7 külső alkatrészeinek összeszerelése teljesen automatizált, -+0,5 mm-es pontossággal. A Xiaomi azzal dicsekedett, hogy minden 76 másodpercben egy új SU7 készül el.