A Dacia egy Citroen Ami-stílusú négykerekű EV gyártását fontolgatja, hogy a friss és potenciális A-szegmensbe lépjen.
David Durand formatervezési főnök az Autocarnak adott interjújában elismerte, hogy a zsúfolt városközpontokban van helye az apró EV-knek, mert a tömegközlekedés nem mindenkinek való, ahogy a kerékpárok sem, amelyek két kerekük miatt veszélyesek lehetnek.
A Dacia az anyavállalat Renault CMF-B architektúráját használja az EV-k többségéhez, a Dacia Springhez pedig a kisebb CMF-AEV platformot, de még nem világos, hogy ez a platform eléggé zsugorodhat-e ahhoz, hogy egy Ami-szerű járművet is befogadjon.
A Dacia bemutatta a Manifesto-t, amely egy ilyen városközpont-barát egység víziója lehet. Hiányzik belőle néhány tipikus felszereltség, mint a légkondicionáló, a szervokormány és a fejlett vezetéstámogató rendszerek, de könnyen cserélhető karosszériaelemekkel, egyetlen fényszórócsoporttal és telefonalapú infotainmenttel rendelkezik.
Másrészt a Renault mobilitási márkája, a Mobilize most jelentette be a Duo-t, amely a régi Twizzy EV-re emlékeztet. Ez lehet az alapja egy olcsóbb Dacia megfelelőjének is.