MojAndroid
(x) hirdetés

Kevés olyan dolog van, ami annyira felőrölheti a felhasználók idegeit, mint a reklámok végtelen özöne. Sok ingyenes szolgáltatás a hirdetésekből származó bevételekre támaszkodik és ennek eredményeként bombázza a felhasználókat, hogy profitot termeljenek. A YouTube még inkább.

De hol húzzuk meg a határt? Mikor túl sok a reklám? Nos a YouTube úgy gondolja, hogy sorban 10 reklám még elfogadható lesz a felhasználók számára.

Néhány felhasználó arról számolt be a Redditen, hogy akár 10 átugorhatatlan hirdetést is meg kell nézniük, mielőtt a videó elkezdődik. A témával a Sammobile külön cikkben is foglalkozott, és bár egyelőre a Youtube csak teszteli néhány kiválasztott “szerencsésnél” ezt a funkciót, számíthatunk rá, hogy idővel globálisan is bekapcsolják. A jelenség nyilvánvalóan a YouTube új „rövid reklámjainak” köszönhető. Az adott hirdetéstípusnak hála gyors egymásutánban számos hirdetést nézhet végig a néző, ráadásul ezeknél az átugrásra sincs lehetőség, ezt az információt már a Youtube hivatalos Twitter fiókja erősítette meg.

Az biztos, hogy a Youtube vékony jégen táncol ezzel a lépéssel, a 10 átugorhatatlan reklám már azon a szinten van, amit az ingyenességért cserébe a felhasználók még éppen elfogadhatnak. Azonban azt is meg kell említeni, hogy a Youtube ezzel a lépéssel még inkább arra ösztönözheti a felhasználókat, hogy végre előfizessenek Premium csomagra.

Meglátjuk, hogyan fogadja a globális közönség a Youtube új próbálkozását. Számodra még elfogadható ilyen mennyiségű reklám?

(via)

(x) hirdetés
2022.09.20.

Ezeket már olvastad?

+