A Xiaomi októberben mutatta be a 15 és 15 Pro modelleket Kínában, és számos más kínai okostelefon-gyártó is ebben az időszakban, októberben vagy novemberben leplezte le legújabb csúcskategóriás készülékeit. Most, hogy ezek már néhány hete piacon vannak, egy új jelentés szerint a Xiaomi modelljei bizonyultak a legnépszerűbbnek a vásárlók körében.
Az aktiválási adatokra hivatkozva (ami valószínűleg a szolgáltatói aktiválásokat jelenti), a Xiaomi 15 sorozata vezeti a mezőnyt 1,3 millió aktiválással a 47. hét végére (ami november 18-tól november 24-ig tartott). Az ismeretlen második helyezett jelentősen le van maradva, 600 000–700 000 aktiválással, míg a harmadik gyártó mindössze 250 000 aktiválást ért el eddig. Fontos megjegyezni, hogy itt aktiválásokról beszélünk, nem szállításokról vagy eladásokról. Ha valaki megvett egy telefont, de még nem bontotta ki a dobozból, az nem számít bele ezekbe az adatokba – bár nehezen elképzelhető, hogy milliószámra lennének ilyen készülékek kínai háztartásokban, amelyek torzíthatnák a statisztikákat.
Bár az információ forrása nem nevezte meg a második és harmadik helyezetteket, pletykák szerint az Oppo és a Vivo osztozik a második helyen (kínai netezők gyakran hivatkoznak rájuk együttesen „OV” néven, és mivel mindkét vállalat a BBK Electronics tulajdonában van, ez logikus magyarázat). A harmadik helyen pedig az Honor állhat.
Érdekes módon az Oppo Find X8 alapmodellje állítólag ötször annyit ad el, mint az Oppo Find X8 Pro. Az Oppo ezzel a két modellel szállt versenybe ebben a kategóriában, míg a Vivo három készüléket hozott: az X200-at, az X200 Pro-t és az X200 Pro minit. Az Honor ezzel szemben a Magic7-et és a Magic7 Pro-t küldte a piacra.