A Xiaomi Corporation, a fogyasztói elektronikai termékek és okoseszközök globális, vezető gyártója, amely az Internet of Things („IoT”) platform által összekapcsolt okostelefonokra és okoshardverekre épül, bejelentette a 2024. szeptember 30. napján lezárult három hónapos periódusra (2024 Q3) vonatkozó nem auditált, konszolidált eredményét. Az Időszak árbevétele új rekordot ért el, így folytatólagosan ez a harmadik negyedév, melyet masszív növekedés jellemez.
2024 harmadik negyedévében 92.5 milliárd jüant ért el az árbevétel, ez az előző év azonos időszakára vonatkoztatva 30,5%-os növekedést jelent. A korrigált nettó profit elérte a 6,4 milliárd jüant, fenntartva a történelmi mértékű nyereségességi szintet. A márkát a prémiumszegmensbe átpozicionáló stratégia nagy lépésekben haladt előre, továbbra is magas, 20,4%-os bruttó profitmarzsot tartva. A Xiaomi három fő üzletága – okostelefonok, IoT és egyéb fogyasztási eszközök, valamint internetes szolgáltatások – 47,5 milliárd, 26,1 milliárd, és 8,5 milliárd jüanos árbevételt értek el.
Az okos elektromos járművek (EV) és hasonló üzleti kezdeményezések 9,7 milliárd jüan bevételt termeltek, megközelítve a tízmilliárdos lélektani határt, a vártnál jobb teljesítményt nyújtva.
A növekedés aláhúzza az „Human x Car x Home” okos ökoszisztémát mint a növekedés új motorját, mely a Csoportot rekorderedményekig repítette.