A Counterpoint Research augusztusi globális havi eladási volumeneinek rangsorában a Xiaomi a második helyet szerezte meg. A kínai márka megelőzte az Apple-t, amely a harmadik helyre csúszott vissza, míg a Samsung megtartotta vezető pozícióját.
A Xiaomi szállítási adatai augusztusban stagnáltak, azonban az Apple szezonális visszaesése az iPhone 16 sorozat megjelenése előtt kulcsszerepet játszott a piaci részesedésének csökkenésében. Ezzel szemben a Xiaomi 2024-ben gyors növekedést produkált, éves szinten 22%-os növekedéssel az értékesítési volumenben.
A Counterpoint elemzői rámutattak, hogy a Xiaomi sikere a 200 dollár alatti árkategóriában volt a legkiemelkedőbb, ahol a Redmi 13 és a Note 13 sorozat készülékei jelentős növekedést értek el olyan kulcsfontosságú piacokon, mint India, Délkelet-Ázsia, Latin-Amerika, valamint a Közel-Kelet és Afrika.