MojAndroid
(x) hirdetés

Úgy tűnik, az emberek nem utálják a reklámokat. Legalábbis erre utal a Netflix új bejelentése, miszerint a hirdetéssel támogatott csomagjának már 40 millió havi aktív felhasználója van. Ez 5 millióval több, mint egy évvel ezelőtt. Jelenleg az összes regisztráció több mint 40%-a olyan országokban történik, ahol a reklámokkal támogatott csomag elérhető.

Az erre a csomagra előfizetők több mint 70%-a havonta több mint 10 órát nézi a műsort, ami 15%-kal több, mint „a legközelebbi versenytárs” a Nielsen szerint. Ez azt jelenti, hogy a Netflix előfizetői „körülbelül kétszer nagyobb valószínűséggel reagálnak egy reklámra, mint más streaming szolgáltatások és a lineáris televíziózás esetében” – áll az erről szóló hivatalos sajtóközleményben.

A Netflix 2025 végére tervezi egy saját hirdetési technológiai platform elindítását, amely a hirdetőknek „új vásárlási módokat, új ismereteket és új hatásmérési lehetőségeket” biztosít.

A hirdetés-technológia házon belüli bevezetése lehetővé teszi a Netflix számára, hogy „a hirdetési terveket ugyanazzal a kiválósággal működtesse, amely a Netflixet napjaink vezető streaming-technológiájává tette” – nyilatkozta Amy Reinhard, a vállalat reklámszakmai elnöke.

A továbbiakban így folytatta: „Stratégiai módon alakítjuk ki a hirdetések megjelenítését, mert azt szeretnénk, hogy tagjainknak fenomenális élményt nyújtsunk. Mélyreható fogyasztói kutatásokat végzünk, hogy biztosak lehessünk abban, hogy a versenytársak előtt járunk, és olyan lehetőségeket kínálunk, amelyek jobbak a tagoknak és jobbak a márkáknak”.

A Nielsen szerint az elmúlt három évben a Netflixnek több top 10-es címe volt, mint minden más streaming szolgáltatásnak együttvéve.

(via)

(x) hirdetés
2024.05.16.

Ezeket már olvastad?

+