A hét elején a Meta bemutatta a tekintélyes Ray-Ban szemüvegmárka új funkcióit. Az együttműködésnek köszönhetően a rajongók a gyártó hivatalos weboldalán megvásárolhatják a stílusos okosszemüveget, amelynek ára 299 dollárról indul. Az új funkciókról szóló információkat a TheVerge portál tette közzé.
A Ray-Ban Meta okosszemüveg új funkciói
A Meta vezérigazgatója, Mark Zuckerberg az Instagram közösségi hálózaton tett közzé egy posztot, amelyen a szemüveg új dizájnja látható. Ezen kívül egy új funkciót is elárult a rajongóknak, amely lehetővé teszi, hogy a szemüveg keretébe épített kamerákon keresztül videotelefonáljunk.
Az új funkció teszteléséhez a cég főnöke Eva Chen divatinfluencert választotta. Ő azonnal megdicsérte a szemüveg új kialakítását, amelyre saját elmondása szerint már nagyon régóta várt. A korábbi modellhez képest az alsó rész kialakítása lekerekítettebb, ami még karcsúbb megjelenést kölcsönöz a szemüvegnek. Emellett az előző modellekhez hasonlóan az új SKYLER dizájn 12 MP-es kamerával, hangszórókkal és mikrofonokkal van felszerelve.
Az amerikai és kanadai felhasználók számára újdonságot jelent a hasonlóan interaktív mesterséges intelligenciával rendelkező környezet is. A rendszernek köszönhetően a szemüveggel készített fényképeken már fel lehet ismerni a tárgyakat. Hogy ez a funkció Európában is elérhető lesz-e, még nem tudni.
A felhasználók számára azonban további kényelmet jelenthet, hogy a szemüveg összekapcsolható az Apple Music alkalmazással. Ennek a funkciónak már elérhetőnek kell lennie a Meta View alkalmazásban, amely az okostelefon és a szemüveg összekapcsolására szolgál. A használati útmutató szerint az Apple Music összes funkcióját hangutasításokkal lehet vezérelni. Ami a videohívásokat illeti, ezeket a WhatsAppon vagy a Messengeren keresztül lehet kezdeményezni.