A The Walt Disney Company és a National Geographic bejelentették, hogy egy új, több platformra kiterjedő globális kampányt indítanak a Föld napja alkalmából. Az Otthonunk nevet viselő kezdeményezés olyan programokat mutat be filmkészítők, történetmesélők közreműködésével, melyek a bolygónk védelmét tűzte ki célul.
Míg a Disney egy évszázada hívja fel a figyelmünket a világunk csodáira, a National Geographic nem kevesebb mint 136 esztendeje a felfedezés és a bolygónkhoz való mélyebb kötődés szinonimája. Idén tavasszal a két globális brand összefogott, hogy együtt ünnepeljék az otthonunkul szolgáló gyönyörű Földet és a valamennyiünkben ott rejlő jobbító erőt.
A Disney+-on már elérhető „az Otthonunk” gyűjtemény. A tematikus összeállításban többek közt olyan lenyűgöző alkotások szerepelnek, mint A vadon királynői, az Egy igazi bogár élete a Hihetetlen állati utazások, A bálnák titikai, és még sok más természetfilm és sorozat.
A Föld napján, 2024. április 22-én ezen felül A polipok titkaicímű sorozatot is megtekinthetjük a NatGeo Wild műsorán, és a Disney+-on is. Április 22-én az India tigrisei: így készült cíművadonatúj alkotás is felkerül a Disney+-ra, valamint a Tigris is, amely a Disneynature természetfilmje, és egy nőstény tigris történetét tárja elénk, mely a dél-ázsiai ország híres rengetegében neveli kölykeit ezer veszély és kaland közepette.
„az OTTHONUNK” kezdeményezés egyik része egy digitális sorozat lesz, az „Élhető bolygó”, amely inspiráló történetet tár elénk, középpontban a NatGeo a floridai Disney Worldbe látogató ifjú tehetségeivel.
„A National Geographic az egyik legkedveltebb és leghitelesebbnek tartott globális brand, világszerte több mint 750 millió követővel a különböző közösségimédia-platformokon. Befolyásunkat felhasználva újra és újra arra emlékeztetjük az embereket, hogy a Föld egy lenyűgöző, mesebeli hely, tele szépséggel, titkokkal és csodákkal” – mondta Courteney Monroe, a National Geographic elnöke. „Reményeink szerint a Föld napján sikerül sokak figyelmét felhívni a bolygónk megóvására.”
„A Disney elkötelezett a lehetőségek gyakorlatba való átültetése mellett, célunk a jövőbe vetett hit átadása, a vágy felkeltése egy szebb, tisztább, környezeti szempontból fenntarthatóbb jövő iránt” – fogalmazott Yalmaz Siddiqui, a The Walt Disney Company környezeti fenntarthatóságért felelős alelnöke. „Bízunk benne, hogy a NatGeóval közösen indított az OTTHONUNK kampány segít tudatosítani közönségünkben bolygónk szépségét és nagyszerűségét, bárhol is éljenek a világon.”