A Beeper még mindig küzd az Apple azon próbálkozásaival, hogy blokkolja az iMessage-et Android telefonok számára lehetővé tevő Beeper Mini és Beeper Cloud szolgáltatásait. A vállalat korábban úgy kerülte meg az Apple korlátozását, hogy eltávolította a Beeper Mini telefonszám-támogatását, és a felhasználóknak Apple ID-val kellett bejelentkezniük. Most úgy tűnik, az Apple rájött a Beeper megoldására.
Tegnap késő este a Beeper arról számolt be, hogy vizsgálják a felhasználók által a Beeper Minin és a Beeper Cloudon az iMessage szövegek fogadásával kapcsolatban tapasztalt problémát.
Úgy tűnik, hogy az Apple szándékosan blokkolja az iMessages kézbesítését a Beeper Mini felhasználók ~5%-ának
– közölte a vállalat.
A Beeper szerint azonban a Beeper Mini alkalmazás eltávolítása és újratelepítése megoldja a problémát. A platform dolgozik a probléma tartósabb javításán is.
Ma este még nem lesz javításunk, de dolgozunk rajta
– írta a Beeper néhány órával ezelőtt az X-en.
Érintett Beeper Cloud felhasználók – kérjük, forduljanak a Beeper Helphez. Nagyon könnyen meg tudjuk javítani nektek, ha szóltok nekünk
– jegyezte meg a platform.
Nem világos, hogy a Beeper meddig tudja folytatni a harcot az Apple ellen. Elvégre az Apple tulajdonában van az iMessage, és teljes mértékben ellenőrzi annak működését.
A hétvégén az Apple világossá tette, hogy nem szeretné, ha a Beeperhez hasonlóak veszélyeztetnék az iMessage biztonságát azzal, hogy hamis hitelesítő adatokat használnak a szolgáltatáshoz való csatlakozáshoz. Úgy tűnik, az Apple nem fog engedni az álláspontjából, így arra számítunk, hogy a Beeper továbbra is fennakadásoknak néz elébe, amíg nem sikerül tartósabb megoldást találnia.