MojAndroid
(x) hirdetés

A Counterpoint, a Canalys és az IDC legfrissebb, harmadik pénzügyi negyedéves jelentései szerint a HONOR a kínai piaci részesedés tekintetében Kínában visszatért az első helyre.
A hajlítható eszközök terén az IDC és a Counterpoint is a HONOR Magic V2-t határozta meg a legsikeresebb telefonként.

A HONOR több mint egy év után ismét a csúcson, és 3 új hajlítható készülék is erősíti pozícióját a csúcskategóriás piacon

– emelte ki az IDC.

2023 harmadik negyedévében a Huawei kivételével a legtöbb vezető OEM-gyártó teljesítménye gyenge volt. A Kirin SoC visszatérésének hátterében a Huawei augusztus végén hirtelen piacra dobta a Mate 60 Pro-t. Ez hatalmasat dobott a piacon, nagyban hozzájárult a Huawei okostelefon-értékesítésének 37%-os növekedéséhez 2023 harmadik negyedévében. A Huawei teljesítményét kommentálva Ivan Lam vezető elemző a következőket mondta:

Bár a Mate 60 értékesítése a Pioneer Program keretében történik, és többnyire a márka offline és online csatornáin keresztül történik, a termék gyorsan hatalmas figyelmet kapott. A Huawei igyekszik felpörgetni a gyártást, hogy felzárkózzon a kereslethez.

A HONOR 18,3%-os részesedéssel vezette a piacot, nagyrészt az újonnan bevezetett HONOR X50 és HONOR 90 készülékeknek köszönhetően. A Xiaomi a Redmi K és a Note sorozat erős eladásainak köszönhetően nőtt, amit a versenyképes promóciós áraknak köszönhet. A két márka piaci részesedésének enyhe növekedésével kapcsolatban Alicia Gong kutatási elemző a következőket mondta:

Mind a HONOR, mind a Xiaomi arra összpontosít, hogy a kiskereskedők és a fogyasztók számára egyaránt elérhetőbb középkategóriás termékeket kínáljon promóciós árakkal, hogy ellensúlyozza az esetleges lefelé irányuló nyomást. Ez a stratégia hatékonynak bizonyult

Az OPPO, a vivo és az Apple mind kétszámjegyű csökkenést tapasztalt az eladásokban.

Lam elmondta:

Az iPhone-eladások csökkentek, mivel a régebbi modellek iránti kereslet egy része 2023 első és második negyedévében teljesült a csatornák által a vártnál korábban végrehajtott árcsökkentések miatt, amelyeket nem ellensúlyozott a hivatalos árkiigazítás. Ezt tetézte az iPhone 15 széria kezdeti ellátási nehézségei, amelyek az iPhone 14 szériához képest alacsonyabb eladásokat eredményeztek a bevezetési időszakban. A hagyományos offline domináns OPPO-t és a vivo-t azonban befolyásolta a gyengébb költés a Tier 2 és az alacsonyabb szintű városokban, valamint az, hogy valamivel kevésbé agresszívak voltak a promóciókban, mint a HONOR és a Xiaomi

A negyedév során tovább nőtt az összehajtható okostelefon-modellek értékesítése. Az OPPO Find N2 Flip maradt a legkelendőbb kagylóhéj típusú összecsukható, míg a HONOR Magic V2 az első helyen állt a könyv típusú modellek között. A negyedik negyedévbe lépve az összes OEM gyártó arra készül, hogy javítsa az általános teljesítményt és erős eladásokkal zárja az évet.

Háttér:

A Counterpoint Technology Market Research egy globális kutatócég, amely a TMT (technológia, média és telekommunikáció) iparág termékeire specializálódott. Havi jelentések, egyedi projektek és a mobil- és technológiai piacok részletes elemzéseivel vegyesen szolgál ki nagy technológiai és pénzügyi cégeket. Fő elemzői a csúcstechnológiai iparág tapasztalt szakértői.

(via)

2023.10.31.

Ezeket már olvastad?

+