Elég jól elrejtve egy közösségi videóban, Carl Pei, a Nothing vezérigazgatója egy meglehetősen nagy bejelentést tett: nevezetesen, hogy a vállalat új almárkát vezet be, ez pedig a CMF by Nothing.
Pei szerint ez egy megfizethetőbb márka lesz, mint maga a Nothing, amely arra összpontosít, hogy “időtlen designt” kínáljon nagyszerű áron, valamint “olyan minőséget, amelyet nagyon nehéz megtalálni” a saját árszegmensében.
Az első két termék, amely még idén megjelenik, egy okosóra és egy pár fülhallgató lesz. Mindkettőt a Nothing és a CMF by Nothing által is vallott dizájn-központú mantra jellemzi majd. A CMF termékek “nagyon jól fognak működni”, mivel “ugyanolyan figyelmet fordítanak a felhasználói élményre”, mint a Nothing.
Eközben a Nothing maga is elkötelezett marad a “design innováció” és a határok feszegetése mellett, mondja Pei. A Nothing termékek továbbra is prémium kategóriásak maradnak, a legjobb teljesítményt és a “legújabb technológiát” kínálják majd (bár a Snapdragon 8+ Gen 1 SoC szó nem éppen a legújabb, és ez került a Nothing Phone (2)-be is).
A CMF by Nothing-ot egy külön csapat fogja működtetni a vállalaton belül, hogy ne vonja el a figyelmet a fő termékekről. Az okosórával és a fülhallgatóval kapcsolatos további részletek az ígéretek szerint “az elkövetkező hónapokban” érkeznek majd, és kétségtelenül rengeteg teasert is láthatunk majd, úgyhogy maradjatok velünk.