Miközben a globális okostelefon-szállítások továbbra is zsugorodnak, a Honor több kulcsfontosságú piacon, köztük Európában, a Közel-Keleten és Afrikában, valamint Latin-Amerikában lenyűgöző növekedést ért el. A Counterpoint Research adatai alapján a Honor agresszív európai terjeszkedése során a szállítások éves szinten 400%-kal nőttek, ami a régió más márkái esetében jelenleg gyakorlatilag példátlan.
Meg kell említenünk, hogy a Honor csak 2020 novemberében vált el a Huaweitől, és 2021 októberében tért vissza önálló márkaként Európában. A Honor emellett gyorsan partnerséget kötött Európa néhány legnagyobb mobilszolgáltatójával, köztük a Vodafone-nal, az Orange-nal és a Wind Tre-vel.
A Honor középkategóriás Honor 50 és Honor 70 sorozatai 2022-ben és idén is a növekedés fő hajtóerejét jelentették. Emellett a kedvező árú Honor X-sorozat is nevet szerzett magának Olaszországban és Kelet-Európában. A zászlóshajó Magic sorozat jó keresletet tapasztalt a nyugat-európai piacokon.
A Honor óriási növekedést tapasztalt a Közel-Kelet és Afrika régióban is, a szállítások 500%-os éves növekedésével. Az Egyesült Arab Emírségekben, Szaúd-Arábiában és Irakban a Honor a szállítások tekintetében az első öt márka közé került.
Latin-Amerika volt a Honor legerősebb régiója a szállítások tekintetében az első negyedévben, 700%-os növekedéssel a tavalyi értékekhez képest. A Honor szállításai több mint háromszorosára nőttek 2022 negyedik negyedévéhez képest, és a vállalat a régió összes kulcsfontosságú piacán növekedést ért el, beleértve a top 5-be való belépést Kolumbiában és Peruban, valamint a bőséges szállítások mellett Panamában és Guatemalában.
Előre tekintve a Counterpoint Research elemzői úgy vélik, hogy a Honor készen áll arra, hogy a fent említett régiókban további kulcsfontosságú piacokon növelje pozícióját, valamint lendületet kapjon és növelje a kiskereskedelmi és mobilszolgáltatói csatornákon keresztüli forgalmazást. Az év második feléban a növekedési számok valószínűleg visszaesnek a jelenlegi értékekhez képest, de a Honor várhatóan folyamatosan növeli a szállítások számát a kulcsfontosságú piacokon.