Úgy döntöttünk, hogy az Egyesült Államokat tesszük az első számú prioritásunk közé a piacok tekintetében
– mondta Carl Pei, a Nothing vezérigazgatója az Inverse-nek adott interjújában. A 2023 végén megjelenő Nothing Phone (2) kifejezetten az Egyesült Államok piacát célozza meg, mivel Pei szerint az amerikai fogyasztók kezdik unni az Apple/Samsung duopóliumot. Leginkább Motorola és OnePlus érhető el náluk alternatívaként, hamarosan a Nothing is csatlakozik hozzájuk.
Az új modell ugyanúgy prémium minőségű lesz, mint az eredeti, bár Pei nem szívesen nevezi „zászlóshajónak”, mivel a vállalat célja a kifinomult szoftverélmény és az innovatív hardvertervezés, nem pedig az, hogy a legfrissebb és elérhető legjobb hardvert építse a telefonjába.
Pei azt mondja, hogy kezdetben csak 5 mérnök volt a mobil fejlesztői csapatban, így a Nothing OS-en végzett munkát ki kellett szerveznie. Mára azonban kibővült a csapat és 100 ember dolgozik a szoftveren, így a Nothing’s Android 13 béta verziója már teljesen házon belül készült.