Azt gondolhatnánk, hogy a vezetékes Android Auto kapcsolat megbízhatóbb, mint a vezeték nélküli kapcsolat, de úgy tűnik, mióta az S22 sorozat debütált, a felhasználóknak gondjaik támadtak. Az Android Auto csapata már februárban elismerte a problémát és májusban frissítette az alkalmazást egy lehetséges megoldással.
Ez néhány elhasználónál megoldást hozott, azonban sokan egyszerűen nem tudták elindítani az Android Auto-t. Egyes felhasználók arról is beszámoltak, hogy a sikeres csatlakozás után fekete képernyőt láttak az Android Auto készüléken, még akkor is, ha korábban nem szembesültek semmilyen problémával.
A Google most végre elérhetővé tette a 7.7-es verziót, és azt ígéri, hogy ez a frissítés mindenkinél megoldja a Galaxy S22 csatlakozási problémáit. Ha a frissítés után is problémába ütköznénk, akkor van néhány szokatlan megoldás, amelyet már más felhasználók kipróbáltak – például a Smart Switch alkalmazás törlése –, de ezt az érintettek hagyják végső megoldásnak.
Azonban lehet nagyobb a probléma, mint azt a Google eredetileg gondolta, mivel néhány Pixel-felhasználó is fekete képernyőjébe futott bele, és ami még rosszabb, hogy a telefonok néha újraindultak vagy pár percre lefagytak, miután leválasztották az autóról. Az AndroidPolice azt írja, figyelni fogja a hibajelentéseket, hogy ez a frissítés a Pixel tulajdonosoknak is megoldást jelenthet-e, vagy csak a Samsung problémáit orvosolja.