Bár a Disney+ legyőzte a Netflixet, a szolgáltatás még masszívan veszteséges, ezért még idén árat emelnek, ráadásul érkezik egy reklámokat tartalmazó csomag is.
A The Walt Disney Company lett a világ legnagyobb streamingszolgáltatója az ügyfélszám alapján, miután a médiakonglomerátumhoz tartozó havi előfizetéses streaming platformok (Disney+, Hulu, ESPN+) teljes előfizetői bázisa átlépte a 221 milliós határt – írta a cég második negyedéves pénzügyi jelentése nyomán a HWSW.
A siker egyik oka a cég globális terjeszkedési politikája, melynek köszönhetően a piacok száma 2020-ban nagy mértékben növekedett, a tavalyi, lassú bővítést pedig idén újabb nagyobb hullám követte, így a Disney+ június 14. óta elérhető többek között Kelet-Európában, így Magyarországon is.
Érkezik egy reklámokat tartalmazó csomag is
Örömre azonban a felhasználók szemszögéből nincs ok, ugyanis a szolgáltató egy meglehetősen jelentős áremelést is bejelentett:
decemberben közel 38 százalékkal, havi 10,99 dollárra emelkedik a reklámmentes Disney+ előfizetői díja, de megdrágul a Magyarországon egyelőre nem elérhető Hulu és az ESPN+ is.
A decemberben érkező, reklámokat tartalmazó csomag havi 7,99 dollár lesz.
A HWSW megjegyezte: az áremelés oka az lehet, hogy a Disney+ továbbra is veszteséges, az előző negyedévben például 1,1 milliárd dollár veszteséget termelt a részleg.