Tájékoztatjuk, hogy informatikai átállásunk véget ért. Ennek következtében a vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatban megújult az ügyintézésünk – sok Vodafone ügyfél kapta meg ma ezt a levelet, amivel egyúttal új azonosítójukról is tájékoztatást kaptak.
Azonban a számlafizetés még mindig problémás lehet, habár ezzel eddig UPC-nél nem voltak (nagy) gondok.
„Minden mobil és vezetékes előfizetését egy fiók alá csoportosítottuk. Kérjük, a számlabefizetésnél ne vonja össze mobil és vezetékes számlái összegét, hanem az adott számlafizető azonosítóhoz tartozó összeget külön fizesse.”
A cég közlése alapján ezt a funkciót, amit a cég által átvett UPC platform gond nélkül tudott kezelni továbbra sem tudja biztosítani ügyfeleinek.
Előfordulhat, hogy számláit a megszokottnál később kapja meg, de a befizetési határidőt meghosszabbítjuk, nem számolunk fel késedelmi kamatot és elektronikus számla esetén nem veszíti el az e-packv kedvezményt sem- közölte a Vodafone.