MojAndroid
(x) hirdetés

Fokozatosan egyre több szabályt szeretne bevezetni a Google Play a jobb felhasználói élmény és biztonság érdekében, a vállalat bejegyzése szerint. A különböző határidők biztosítják elméletileg a fejlesztőknek, hogy legyen idejük végrehajtani a szükséges változtatásokat, amelyek többek közt a tolakodó reklámokat, a riasztás típusú értesítéseket vagy a hamisított márkajelzéseket szeretnék megszüntetni, írja a HWSW.hu

Szeptember 30-tól tiltott a hirtelen megjelenő, teljes oldalt betöltő hirdetési formátumok (interstitials) használata. Ezek jellemzően akkor tűnnek fel a mobilképernyőn, amikor a felhasználók például egy játékban szintet lépnek, vagy elindítanak egy appot. Továbbá nem engedett a 15 másodperc elteltével sem bezárható, teljes képernyős reklámok használata. A tiltások egyébként minden reklámtípust érintenek, akár videós, GIF-es vagy statikus tartalmakról van szó. A szabályokat érezhető és nem titkolt módon a Coalition for Better Ads szabványai inspirálták, amelyek a Chrome esetében is érvényesek.

Hogy milyen módosításokkal igyekszik még a Google javítani a Play Store megítélését, az kiderül a HWSW cikkjéből.

(x) hirdetés
2022.07.29.

Ezeket már olvastad?

+