MojAndroid
(x) hirdetés

Manapság ha érvényesülni akarsz az okostelefon piacon, nem elegendő egy jó hardver, egy letisztult forma vagy éppen egy új innovatív ötlet, ezt el kell tudnod adni, amihez a legjobb fegyvertény a marketing. A Samsung-nál talán ezt senki sem csinálja jobban, hiszen az emberek nagy többségének már az is elegendő, ha a gyártó után a Galaxy szó szerepel. A HTC, mely egy elég mély gödörből próbál meg kievickélni, szeretné felvenni a kesztyűt, és új, agresszívebb marketingkampányba kezd. Kezdetnek eldobják a “Quietly Brilliant” szlogent.

A közel három éve használt szófordulatot megunták Taiwan-on, és mindent tiszta lappal szeretnének kezdeni. A nemrégiben bemutatott HTC One nyithatta fel a vezetőség és a marketing csapat szemét, hogy ehhez a megújult formához, ami legfőképp letisztultságot sugároz mind megjelenésében, mind pedig kezelőfelületében, ideje egy új kampány idítása, mellyel egy új képet rajzolhatnak a vállalatról, valamint megszorongathatják a Samsungot és az Apple-t. A One-nal érkező új szlogen a következő: “bold, authentic, playful”.

Benjamin Ho, a HTC egyik vezető marketing operátora az alábbiakat mondta a World Street Journal-nak: ‘Bold’ jelképezi azt a támadást illetve filozófiát, amivel a jövőre készülnek a marketinget illetően. Az “authentic” szemlélet az innovációra való fókuszálást jelenti, míg a “playful” a felhasználók igényeinek kielégítését szolgálja az egyre újabb és jobb funkciók kivitelezésével.

Ezt az új szemléletet a megújult One sorozattal és az újragondolt Sense felülettel, valamint az agresszívebb marketing fellépés segítségével szeretnék érvényesíteni. Úgy vélik, ez az út térítheti vissza őket ismét a legnagyobbak közé. Meglátjuk mit hoz a jövő.

Háttéranyag és kép: DroidLife

(x) hirdetés
2013.03.25.

Ezeket már olvastad?

+