Emlékszünk még arra, amikor a Sony (a 2011-es év meglepetéscége) elindította az első gyártói csatornát az Android Marketen?
Nos, ebbe az exkluzív sorba állt be most a Vodafone, amely Európában elsőként mától 5 országban (Egyesült Királyság, Hollandia, Németország, Olaszország, Spanyolország) elindította saját szolgáltatói “content channel”-jét (“tartalomcsatorna”?) A kezdeti 5 országot hamarosan további 3 követi majd, Görögország, Írország és Portugália személyében.
A content channel segítségével a Voda ügyfelei a Vodafone saját alkalmazásait és szolgáltatásait találják meg, valamint a cég által legjobbnak talált alkalmazásokból álló válogatást, melyben “hírek, sport, információs és játék appok” találhatók majd, a Vodafone “globális és helyi partnerségeinek köszönhetően” csökkentett áron vagy egyenesen ingyenesen.
A Sonyhoz hasonlóan a Vodafone csatorna is az Own Apps tabot cseréli le a Market alkalmazásban.
Mi itt a szerkesztőségben nem titkoltan örülünk, ha bárki (legyen az gyártó vagy szolgáltató) úgy dönt, hogy a saját előtelepített-eltávolíthatatlan app szett, vagy saját alkalmazásbolt megvalósítása helyett a “tiszta utat”, az Android Market erre létrehozott funkcionalitását választja, most sincs ez másként: bigup Vodafone, reméljük többek követik a példát!