Update a következő bejegyzésben, úgy tűnik, rendeződik a dolog!
Soha XXLGSM és HTC többé!!
SZerdán (3 napon belül) visszavittem a Legendet az XXLGSM-be, ahol annak ellenére, hogy az eladó maga is megerősített, hogy észlelhető a képernyő villódzása, valamint a beszélgetés alatt kétszer is hármas-négyesről nullára esett vissza a térerő az ő szeme láttára, nem ismerte el a hibát csereindoknak, hanem a HTC szervizbe küldte.
Onnan ma jött vissza azzal, hogy “a hibák nem észlelhetők”.
Ehhez képest én nem egészen három nap alatt rendszeresen észleltem őket.
Az XXLGSM azt mondja, ezek szerint a készülékkel minden rendben.
Mondtam, hogy ez nem igaz, nincs rendben, ők is láthatták, de őket a szerviz véleménye jobban meggyőzi, mint a saját szemükkel látott tény (nyilván, mert ez olcsóbb számukra).
A Fogyasztóvédelmet is felhívtam, és az a helyzet, hogy nem tehetek semmit, hiába készíttetnék egy független szakértővel szakvéleményt, ami igazolja a hibát (10e Ft + ÁFA), a bolt nem köteles ezt elfogadni.
Gyakorlatilag peres eljárás lehet csak, amit meg nyilván nem fogok.
Egy dolgot megpróbálok még, a DAS jogvédelmi biztosító talán tud valamit tenni az ügyben, bár már ebben se bízom.
Most van hát egy nagyon szép és nagyon drága használhatatlan mobilkészülékem.
Ezzel a HTC és az XXLGSM végleg leszerepelt nálam.