Nem tehetek róla, de levesz a lábamról a Verizon és a Motorola közös Droid Does dömpingje, ami az utóbbi idők egyik nagyobb szabású kampányának tűnik. (Már amennyire a szűrt információkból ideát látszik.)
Lássuk:
- Van ugye a szokatlanul erős nekiesés az Apple vetélytárs termékének (iDont, Droid Does). Egyértelmű persze, hogy a Droid jelenlegi egyetlen ellenfele az iPhone lehet, van szép összehasonlító ábra is, ami szerint a technológia a Droid oldalán van — a kérdés a hype faktor.
- Aztán van most egy vizuálisan meglehetősen merész droiddoes.com website, kemény flash-sel, visszaszámlálóval, robotos feelinggel.
- És van a pletyka, hogy a megjelenés napján a Verizon a Times Square nagy reklámhelyeit megveszi, és egy marhanagy konzisztens, ráadásul interaktív (hangparancsokkal vezérelhető) reklámmal fog érvényt szerezni a trónkövetelőnek.
- Ezek után az, hogy demo készülékeket osztanak a nagyobb review oldalaknak, már tulajdonképpen bagatell.
Mesterségesen generált hype? Garantáltan. De istenuccse engem megvett.
Vajon mi jön még? Obama beöltözik Droidnak? Befestik a Holdat a website pirosasára?
(x) hirdetés