Hungry Beagles

Hungry Beagles

Hungry Beagles

A Hungry Beagles egy erős függőséget okozó logikai játék.
A játék készítése során egyetlen Beagle-nek sem esett bántódása (sőt -- jutalomfalatot is kaptak) !
 

Normál mód:
Kezdetben 20 pálya segít a játék elsajátításában (tutorial) majd ezt követően 3 különböző fejezetben játszhatunk fejezetenként 20 pályán. A játék elsődleges lényege, hogy hazakísérjük baegle-ünket a kutyaházába. Az utunk során dobozok akadályoznak a továbbjutásban amiket elmozdítva juthatunk előre. Tovább nehezíti a feladatot, hogy az azonos dobozok egyben mozognak. A játék során gyűjthetünk csontokat, mancsokat és sonkákat.

Különféle változatokban játszhatunk Normal módban:
1. Megtalálva a kutyaházat (ez mindenképpen szükséges egy pálya befejezéséhez),
2. csontokat gyűjtve (opcionális),
3. legrövidebb út megkeresésével -- mancsok (opcionális),
4. rejtett sonkák keresésével (opcionális, challenge módhoz szükséges).

A csontok mindig láthatóak, akkor is ha doboz fedi őket. Ellentétben a sonkákkal amik akkor nem láthatóak amíg dobozok fedik.

Kihívás mód (challenge mode):
Ezen felül ha sikerül megtalálni a rejtett sonkákat, akkor fejezetenként további 3 pályát kapunk (challenge mode) aminek az érdekessége, hogy ezek extra nagy méretűek, zoomolás (pinch zoom) és pályamozgatás (wall move) segít az irányításban. A szabályok is különböznek, az azonos színű dobozok nem feltétlenül mozognak együtt, nekünk kell rájönnünk mi tartozik össze és kijáratból sem feltétlenül egy van, de általában csak egy vezet haza. Csontok és mancsok nincsenek Challenge módban.
Erősen ajánlott a tutorial-t végigkövetni amennyiben először játszunk challenge módban.

Nézd meg a facebook oldalamat is és like-olj:
http://www.facebook.com/pages/Hungry-Beagles/199070553571721

Twitter:
https://twitter.com/HungryBeagles

A "Nagy Vakkantás" legyen Veletek!

Galéria: 

Hungry Beagles
Tutorial
Beagle az erdőben
Városi Beagle
Kihívás mód (Challenge Mode)
Kihívás mód (Challenge Mode)
Köszi Tina, köszi Mátyás!!

Tagek: 

Hozzászólások

Szia rebel_,

Szia rebel_,

A grafikát én rajzoltam a két kis kezemmel :), ahogy a zenén kívül mindent egyedül csináltam, mert ez egy "1 személyes projekt" volt, amolyan kísérlet féle, életem első androidos játéka. Nem vagyok grafikus, más meg azt mondja respektálja az art work-öt a játékban; kegyes hazugság XD. A koncepció kutyák karakterével kapcsolatban szándékosan született "kubista" stílusban, hiszen a játékban is négyzeteket kell tologatni, de grafika az csak egy része a történetnek, belőlem ennyi és így jött ki. Inkább arra voltam kíváncsi milyen dolgozni az android sdk-val, hogy végére érek -e ennek a prokejtnek, és hogy hogyan működik egy ilyen app-nak a promótálása, marketingelése, stb (tudnék mesélni erről is, nem egyszerű -- mint pl. kaptam leveleket hogy segítenek megturbózni a promóciót 100-500 ezer forintért, válasszak nyugodtan melyik konstrukció szimpatikus... :)) Vagy csinálnak fordítást 8 nyelvre 200 ezerért... Ingyenes alkalmazás lévén elég hülye lettem volna ha belemegyek). Valamint érdekelt, hogy milyen feedback-eket kapok. E szempontból a Te hozzászólásod különösen sokat számít nekem, mert eddig csak pozitív visszajelzéseket kaptam.

Egy fillérembe nem került, csak nagyon-nagyon sok időmbe, ezért attól nem tartok, hogy "bebukik a projekt", maximum nem mindenkinek tetszik. :) Azért sajnálom hogy nem adtál több esélyt neki mint 3 másodperc, mert sok időt töltöttem a pályák szerkesztésével is amik más vélemények szerint itt-ott tudtak fejtörést okozni (persze van ahol szándékosan egyszerűek). Ezzel kapcsolatban is kétféle véleménnyel találkoztam. Volt aki végignyomta egy fél nap alatt , volt aki elakadt az első fejezet a harmadik pályájánál és azt mondta neki ez túl nehéz és már ment is a levesbe. :) Mindenki döntse el magának, csak amíg eldöntitek tőccsétek le szépen, mert azzal kerülök feljebb és feljebb a google play store-ban mindenki örömére és bódottágára.

Köszönöm az őszinteségedet. :)

Üdv és Köszi!
hungrybeagles (www.facebook.com/pages/Hungry-Beagles/199070553571721)

Köszönöm a válaszod, mindig

Köszönöm a válaszod, mindig pozitív, ha egy fejlesztő reagál a visszajelzésre. :)
Nekem a dizájn legalább olyan fontos egy rekreációs programnál, mint a tartalom. Hiszen azt kell bámulnom. Lehet, hogy a kis felbontású grafika egy régebbi (kisebb kijelzőjű) készüléken nem tűnik fel, de a nexus 7 kijelzőjén sajnos zavaróan hat.
Ígérem, ezek után fogok adni az appnak még egy esélyt, a tartalom kedvéért, de ha bejön, akkor pláne rágni fogom a füled a grafika miatt. :)
Magához a fejlesztéshez gratulálok, magam is játszottam kicsit az SDK-val, nem egyszerű történet.

Üdv,
rebel

Hello rebel_,

Hello rebel_,

ezt örömmel hallom :), ez esetben próbáld megcsinálni ezeket (ezek szándékosan nehezebb feladatok):
A) 1-10-as vagy 1-19-es pályán szedd össze a csontokat,
B) 2-13-at legrövidebb lépéssel (shortcut bonus -- mancs),
C) 3-14-esen vidd az űrhajóhoz a beagle-t,
D) esetleg próbálj ki egy challenge pályát, persze ehhez előbb találnod kell egy rejtett sokát valahol.

Hint: a menüjéből a játéknak lehet pályát skippelni.

Üdv,
hungrybeagles (http://www.facebook.com/pages/Hungry-Beagles/199070553571721)

P.S.: ha nem túl nagy kérés, akkor ha tudnál egy screenshot-ot küldeni hungrybeagles@gmail.com-ra az nagy segítség lenne mert NEXUS7-en nem volt alkalmam tesztelni.

Kiderült mi volt a gond....

Kiderült mi volt a gond.... Az egyik frissítéssel "sikeresen" kikapcsoltam az antialiasing-ot... :S Ettől nem kell várni hirtelen, hogy a grafika olyan lesz mintha egy egész grafikus csapat állna mögötte óriási büdzsével, de azt lehet várni, hogy nem lesz annyira gázul ocsmány mint amilyen valóban volt. A frissítések már csak ilyenek.

1 bug fix == 2 újabb bug.. :))

Gratulálok!

Gratulálok!
Nekem nagyon tetszenek az ilyen tipusu játékok, ennek különösen megfogott a kedves stílusa és
vizuális látványvilága. Elég sokat játszottam már vele, tökéletes időtöltés buszon, vonaton, amikor suliba megyek.
Szuper, csak így tovább!