HTC: Te, Te és Te (ja, és Te is)

Ha megjelenhetett itt a Motorola zseniális Droid Does kampánya, ne felejtsük el a HTC-t sem, főleg mivel jelenleg az Androidderek túlnyomó része HTC felhasználó. (És a túlnyomó rész túnyomó része elégedett HTC felhasználó.)

A HTC most új kampányt indít, amiben Te (úgyismint You) vagy a lényeg. Az üzenet természetesen az, hogy Te vagy az, aki bármilyen élethelyzetben hasznosnak találod majd a szuper Androidos HTC telefonodat (mert eddig a HTC tényleg nem lőtt mellé egy Androidos készülékkel sem), személyes érintettség okán viszont (mert valamely megmagyarázhatatlan oknál fogva a Miami Vice-ot zseniális filmnek tartom — nemröhög) fontosnak tartom megjegyezni, hogy a reklám alatt ama izonyos Nina Simone Sinnerman-remix szól, ami állítólag elcsépelt viszont ettől függetlenül klasszikus.

Nyomkodj gombokat >>Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
, , , ,

About lipilee

Napközben project manager és architect, azon kívül apa, bringás, zenész, és blogger. Fő lelőhelye Hollandia, illetve Instagram és Twitter.
View all posts by lipilee →