MojAndroid

Ha megjelenhetett itt a Motorola zseniális Droid Does kampánya, ne felejtsük el a HTC-t sem, főleg mivel jelenleg az Androidderek túlnyomó része HTC felhasználó. (És a túlnyomó rész túnyomó része elégedett HTC felhasználó.)

A HTC most új kampányt indít, amiben Te (úgyismint You) vagy a lényeg. Az üzenet természetesen az, hogy Te vagy az, aki bármilyen élethelyzetben hasznosnak találod majd a szuper Androidos HTC telefonodat (mert eddig a HTC tényleg nem lőtt mellé egy Androidos készülékkel sem), személyes érintettség okán viszont (mert valamely megmagyarázhatatlan oknál fogva a Miami Vice-ot zseniális filmnek tartom — nemröhög) fontosnak tartom megjegyezni, hogy a reklám alatt ama izonyos Nina Simone Sinnerman-remix szól, ami állítólag elcsépelt viszont ettől függetlenül klasszikus.

Share to TwitterShare to Google PlusShare to LinkedInShare to EmailShare to Print
2009. 10. 26.

+