MojAndroid
(x) hirdetés

Eladom a táskám
Eladom az órám
Eladom a bringám
Eladom a lámpám

Nektek is megvan a kis kékhajú rock ‘n roll lényecske a fenti dallal? Szerintem az utóbbi idők egyik jól sikerült magyar reklámja ő, függetlenül attól, hogy épp egy családi vacsorán trollkodik, vagy valahol máshol. (A zene adja el nekem, magam sem értem egyébként hogy miért.)

A kishaver természetesen a Jófogás.hu kabalája, az újság pedig az, hogy az Android alkalmazásuk új verziót kapott.

Az app maga egyszerű, mint a szolgáltatás “nagy” weboldala: hirdetéseket lehet böngészni és feladni. Az eladó cuccok böngészés default oldala egészen vicces: alapból talán a legutóbb feladott eladó termékek jönnek fel, mindenesetre valami teljesen random lista. Mulatságos látni az “eladom a kerekasztalom, eladom a trabantom, eladom a felnim, eladom az öveim…” elvet működés közben, ha olyanod van, órákat eltölthetsz ennek a random listának a böngészésével – ha leérsz a lista aljára, már tölti is magától az új hirdetéseket. Lehet, hogy így készült a már-már ikonikus reklámdal?

Természetesen persze a böngészés nézet szűrhető: az egyszerűsített felületen kategória, régió, valamint szabadszavas keresőkifejezés szerint. A keresésünket aztán, ha tetszik, meg is csillagozhatjuk, hogy később egy tappantással hozhassuk elő újra – illetve magukat az eredményeket is egyenként megjejölhetjük kedvencként. Aztán persze az apróhirdetéskeresés-fetisisztáknak ott van a Filterek képernyője, ahol minden lehetséges metrika szerint szűrhetjük, amit látni szeretnénk – kategória szerint változó tartalommal.

A hirdetésfeladás, ha lehet, még könnyebb, daloljuk együtt egy ismert nótára:

Beírom az irányítószámom
Feltöltöm a fotóm
Beírom a címét
Beírom a leírást
Megadom az infóm
Megadom a címem
Megadom a számom
Megadom az emailem
Elfogadom az üzletszabályzatot
Megnyomom a gombot

…és kész, a hirdetés felkerül a csillár, az üllő, a vonatkocsi, és a többiek közé. A fontosabb személyes adatainkat a Beállítások között megadhatjuk állandó jelleggel is, tovább gyorsítandó a hirdetésfeladást. Konzisztens ez a munkamenet a cég arculatával – előttem a látvány, ahogy a kis kabalafigura jár-kel a világban, és amint lát valami eladhatót, már nyomja is a rokkendrollt, ököl az égbe, és pattintja a Jófogás appot, tölti fel a fotót, és posztolja a hirdetést, hogy keletkezzenek az új dalok.

Hasznos kiegészítője a jofogas.hu weboldalnak a Jófogás app, remek dolog, hogy akár azután is

Eladom a tévém

hogy tulajdonképpen korábban már

Eladtam a pécém
(Mindent eladok,
Csak az okostelefonom nem)

És persze ingyenesen letölthető a Play Store-ból!

[video:http://www.youtube.com/watch?v=b3ee3WxiRxE]

2014.02.06.

+